17.05. Onneksi olkoon: Maila, Maisa, Mailis, Rebekka, Maili | Palaute

Diandra - Elegia | Konsertti Kannelmäen kirkossa

Kannelmäen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli02.06.2024 klo 18:00 - 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKannelmäen kirkko, Vanhaistentie 6, 00420 Helsinki

Tervetuloa konserttiin!

Huikeaääninen Diandra on tällä hetkellä yksi Suomen valovoimaisimmista naisartisteista. Hänen konserttikokonaisuutensa Elegia on tunnelmallinen ja voimaannuttava rauhoittumisen hetki.

Konserttiin myydään lippuja à 20 €. Lipunmyynti alkaa klo 17 kirkon ovilla. Huomaathan, että korttimaksu on mahdollinen vain kirkon pääovella, muilla ovilla lippumaksut käteisellä.

Vinkkejä konserttiin tulijoille:

• Bussi 42 Kampista tulee aivan kirkon viereen Vanhaistentielle.
  • Kirkon pihalla on rajallinen määrä parkkipaikkoja.
  • Esteettömyystiedot: Parkkipaikalta on sisäänkäynti seurakuntakeskuksen aulaan, josta pääsee hissillä toiseen kerrokseen ja kirkkosaliin. Kirkkosalissa ei liikuntaesteitä. Ovien leveys riittävä. Induktiosilmukka. Esteetön wc on toisessa kerroksessa. Kirkkoon on esteetön sisäänkäynti myös koirapuiston puoleisesta sivuovesta.

‍Diandran kuva: Henry Salmi

Järjestäjä: Kannelmäen seurakunta